Žádost o přezkoumání výsledku společné části maturitní zkoušky konané formou didaktického testu Ve smyslu § 82 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších právních předpisů, žádám o přezkoumání výsledku zkoušky, a to z následujících důvodů (následujícího důvodu): V úloze č. 28 v didaktickém testu z českého jazyka a literatury jsem odpověděla z části správně. Vlivem příchodu kontrolující osoby, která v průběhu didaktického testu procházela mezi námi (třídou) jsem se dostala do psychické zátěžové situace a znervoznění vůči klapajícím podpadkům kontrolní osoby. Díky tomu jsem zapomněla přeškrtnout text ,,Církve ho rozhoupaly“ o kterém se domnívám, že byl nesprávný a nepatřil k odpovědi. Zde přikládám zprávu od svého psychologa, který potvrzuje mou psychickou situaci při stresových zátěžích, které léčím pravidelnými konzultacemi. Tímto Vás žádám a prosím o přezkoumání a přehodnocení mého didaktického testu z českého jazyka a literatury.

Odpověď na dotaz Žádost o přezkoumání výsledku společné části maturitní zkoušky konané formou didaktického testu Ve smyslu § 82 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších právních předpisů, žádám o přezkoumání výsledku zkoušky, a to z následujících důvodů (následujícího důvodu): V úloze č. 28 v didaktickém testu z českého jazyka a literatury jsem odpověděla z části správně. Vlivem příchodu kontrolující osoby, která v průběhu didaktického testu procházela mezi námi (třídou) jsem se dostala do psychické zátěžové situace a znervoznění vůči klapajícím podpadkům kontrolní osoby. Díky tomu jsem zapomněla přeškrtnout text ,,Církve ho rozhoupaly“ o kterém se domnívám, že byl nesprávný a nepatřil k odpovědi. Zde přikládám zprávu od svého psychologa, který potvrzuje mou psychickou situaci při stresových zátěžích, které léčím pravidelnými konzultacemi. Tímto Vás žádám a prosím o přezkoumání a přehodnocení mého didaktického testu z českého jazyka a literatury. byla vyhledávána po prvé 24.5.2016 20:54 a naposledy 24.5.2016 20:54.

Pokud máte další doplňující informace k dotazu Žádost o přezkoumání výsledku společné části maturitní zkoušky konané formou didaktického testu Ve smyslu § 82 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších právních předpisů, žádám o přezkoumání výsledku zkoušky, a to z následujících důvodů (následujícího důvodu): V úloze č. 28 v didaktickém testu z českého jazyka a literatury jsem odpověděla z části správně. Vlivem příchodu kontrolující osoby, která v průběhu didaktického testu procházela mezi námi (třídou) jsem se dostala do psychické zátěžové situace a znervoznění vůči klapajícím podpadkům kontrolní osoby. Díky tomu jsem zapomněla přeškrtnout text ,,Církve ho rozhoupaly“ o kterém se domnívám, že byl nesprávný a nepatřil k odpovědi. Zde přikládám zprávu od svého psychologa, který potvrzuje mou psychickou situaci při stresových zátěžích, které léčím pravidelnými konzultacemi. Tímto Vás žádám a prosím o přezkoumání a přehodnocení mého didaktického testu z českého jazyka a literatury., napište nám do komentáře.

Vývoj literatury pro děti a mládež a její žánrové struktury

Odpověď na dotaz Vývoj literatury pro děti a mládež a její žánrové struktury byla vyhledávána po prvé 12.4.2015 01:26 a naposledy 12.4.2015 01:26.

Pokud máte další doplňující informace k dotazu Vývoj literatury pro děti a mládež a její žánrové struktury, napište nám do komentáře.

dějiny literatury od starověku do počátku 19. století

Odpověď na dotaz dějiny literatury od starověku do počátku 19. století byla vyhledávána po prvé 23.1.2014 17:48 a naposledy 23.1.2014 17:48.

Pokud máte další doplňující informace k dotazu dějiny literatury od starověku do počátku 19. století, napište nám do komentáře.