Žádost o přezkoumání výsledku společné části maturitní zkoušky konané formou didaktického testu Ve smyslu § 82 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších právních předpisů, žádám o přezkoumání výsledku zkoušky, a to z následujících důvodů (následujícího důvodu): V úloze č. 28 v didaktickém testu z českého jazyka a literatury jsem odpověděla z části správně. Vlivem příchodu kontrolující osoby, která v průběhu didaktického testu procházela mezi námi (třídou) jsem se dostala do psychické zátěžové situace a znervoznění vůči klapajícím podpadkům kontrolní osoby. Díky tomu jsem zapomněla přeškrtnout text ,,Církve ho rozhoupaly“ o kterém se domnívám, že byl nesprávný a nepatřil k odpovědi. Zde přikládám zprávu od svého psychologa, který potvrzuje mou psychickou situaci při stresových zátěžích, které léčím pravidelnými konzultacemi. Tímto Vás žádám a prosím o přezkoumání a přehodnocení mého didaktického testu z českého jazyka a literatury.

Odpověď na dotaz Žádost o přezkoumání výsledku společné části maturitní zkoušky konané formou didaktického testu Ve smyslu § 82 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších právních předpisů, žádám o přezkoumání výsledku zkoušky, a to z následujících důvodů (následujícího důvodu): V úloze č. 28 v didaktickém testu z českého jazyka a literatury jsem odpověděla z části správně. Vlivem příchodu kontrolující osoby, která v průběhu didaktického testu procházela mezi námi (třídou) jsem se dostala do psychické zátěžové situace a znervoznění vůči klapajícím podpadkům kontrolní osoby. Díky tomu jsem zapomněla přeškrtnout text ,,Církve ho rozhoupaly“ o kterém se domnívám, že byl nesprávný a nepatřil k odpovědi. Zde přikládám zprávu od svého psychologa, který potvrzuje mou psychickou situaci při stresových zátěžích, které léčím pravidelnými konzultacemi. Tímto Vás žádám a prosím o přezkoumání a přehodnocení mého didaktického testu z českého jazyka a literatury. byla vyhledávána po prvé 24.5.2016 20:54 a naposledy 24.5.2016 20:54.

Pokud máte další doplňující informace k dotazu Žádost o přezkoumání výsledku společné části maturitní zkoušky konané formou didaktického testu Ve smyslu § 82 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších právních předpisů, žádám o přezkoumání výsledku zkoušky, a to z následujících důvodů (následujícího důvodu): V úloze č. 28 v didaktickém testu z českého jazyka a literatury jsem odpověděla z části správně. Vlivem příchodu kontrolující osoby, která v průběhu didaktického testu procházela mezi námi (třídou) jsem se dostala do psychické zátěžové situace a znervoznění vůči klapajícím podpadkům kontrolní osoby. Díky tomu jsem zapomněla přeškrtnout text ,,Církve ho rozhoupaly“ o kterém se domnívám, že byl nesprávný a nepatřil k odpovědi. Zde přikládám zprávu od svého psychologa, který potvrzuje mou psychickou situaci při stresových zátěžích, které léčím pravidelnými konzultacemi. Tímto Vás žádám a prosím o přezkoumání a přehodnocení mého didaktického testu z českého jazyka a literatury., napište nám do komentáře.

strach je založen na pochopení situace, které je mylné.

Odpověď na dotaz strach je založen na pochopení situace, které je mylné. byla vyhledávána po prvé 15.9.2013 02:21 a naposledy 15.9.2013 02:21.

Pokud máte další doplňující informace k dotazu strach je založen na pochopení situace, které je mylné., napište nám do komentáře.